wtorek, 6 listopada 2012

Rozdział 1

~ Rozdział 1 ~

 


To historia, o mojej części życia, która wiele do niego wniosła. Dzięki niej nauczyłam się samodzielności, ale także w pewien sposób pokazała mi, co to znaczy " kochać ". Wszystko zaczęło się wtedy, gdy moja mama zginęła w wypadku. Po tym zdarzeniu opiekę nade mną " przejęła " moja ciocia. Jako, że nie jestem pełnokrwistą Koreanką i mieszkałam na Filipinach, musiałam odbyć lot do Korei. Innego wyjścia nie było, bo właśnie tam mieszkała ciocia. Ciężko przeżyłam rozłąkę z mamą. Jej śmierć odbiła mi się na psychice. Miałam tylko ją... Mój tata niestety zostawił mnie i moją matkę dla jakieś innej kobiety... Po przylocie do Seulu było fajnie, ale tylko na początku. Z ciocia dogadywałam się całkiem nieźle, ale potem wszystko się zmieniło... 

Trochę krótki, ale myślę, że na początek wystarczy.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz